اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

این‌ صفحه‌ی پر از خش درد مشترکیست که مالکیت خصوصی ندارد، تازه به دوران رسیده‌‌ای که پدر و مادرش را در اعدام‌های دسته‌جمعی وبلاگ‌ها از دست داده است، این جا خبری از صنعت چاپ و رسالت چاپیدن نیست، این جا فالوئر، شیعه و حواریون نداریم، این جا با شراب کهنه و آب تشنه به آفرینش خدایان اعتراض داریم.

بایگانی
آخرین مطالب
جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ق.ظ

خوش رقصی حزب باد

ما تنها با برهنگی افکار خویش خلوت کرده‌ایم شما چرا این همه شلوغ می‌کنید؟ هر گونه شلوغی و تجمع بیش از یک جنس ممنوع است. قرار بر فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است، دختران از روی کتاب به توی کتاب رفته‌اند، بازی را رها کرده‌اند رفته‌اند درسشان را بخوانند. نگران نباشید این همه مزار بدون عکس، آیا کسی به شما گفته است این قبری که سرش گریه می‌کنید، مرده‌ای توش نیست؟ برگه‌ی ترحیم رومینا اشرفی را مگر ندیده‌اید؟ خاک را آب داده‌اند، گل روییده است. اصلا آن مریمی که مقدسش می‌کنید توی همین آب و خاک، ریاضی سوم دبستان و جدول ضربش را خوانده است. او هر چه دارد از همان جشن تکلیف سوم دبستان، از همان ضربدریست که بر زبان می‌آورد. نمی‌شود که خشت اول را معمار انقلاب کج نهاده باشد. نمی‌شود تعداد زنان در مجلس خبرگان قانون اساسی از تعداد معصومین زن در فرهنگ شیعه بیشتر باشد. گیرم که مردی تو را خط زد، دست زد، بر دستت داغ زد، اصلا گرفت و تو را سیر کتک زد، تو تنها او را باد و بوسه بزن، ای زن، ای بن مضارع فعل زدن. که اگر درست بزنی، نسل‌ها همه از حزب باد خواهند بود و زیر بار استبداد، چه میل به دانستن دو دو تا چهار تا؟ میل، هر چه میل سلطان باد، رعیت هر چه بادا باد. چرا شلوغ می‌کنید؟ آمده‌اند کیک جشن تولد سال تحصیلی را فوت کنند، دخترکان روی جلد را نَفَس مبارک با خود برده است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۱
i protester

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی