اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

این‌ صفحه‌ی پر از خش درد مشترکیست که مالکیت خصوصی ندارد، تازه به دوران رسیده‌‌ای که پدر و مادرش را در اعدام‌های دسته‌جمعی وبلاگ‌ها از دست داده است، این جا خبری از صنعت چاپ و رسالت چاپیدن نیست، این جا فالوئر، شیعه و حواریون نداریم، این جا با شراب کهنه و آب تشنه به آفرینش خدایان اعتراض داریم.

بایگانی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ق.ظ

زینب منفی کربلا

عباس علمدار را چه به یک استان سنی مذهب؟ زینب رفته است خودش آب بیاورد. رودخانه که استخر نیست، دختربچه‌ی هشت ساله که آیت‌الله، رییس تشخیص مصلحت نیست، چگونه مردم ایران، یک روز را با عزای عمومی تاب بیاورند؟ او که همسر پیامبر نیست تا برایش آب زمزم آورند. او که خود پیامبر نیست تا سر از کاخ فرعون در آورد‌. کنار رودخانه‌ی ما عصای موسی فروخته نمی‌شود. ما همه فرعون‌های کوچکیم، نیل شکافته نمی‌شود. فرق است میان نژاد ما که تمساح دستش را خورده است با آن ژنی که کیفی از پوست تمساح، دست گرفته است. ما آن دست دیگر جلوی خلق دراز نمی‌کنیم، آب نیست، طعم تشنگی را با عذاب زیاد نمی‌کنیم. افسوس که هر چه در گریبان فرو می‌بریم، ید بیضا نمی‌شود، شاید که دختریم، زنان پیامبر نمی‌شوند. آری تو گمان کن این جا عباس‌ها همه بی دست و پا، تنها آب رودخانه هست که طغیان می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
i protester

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی