اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

این‌ صفحه‌ی پر از خش درد مشترکیست که مالکیت خصوصی ندارد، تازه به دوران رسیده‌‌ای که پدر و مادرش را در اعدام‌های دسته‌جمعی وبلاگ‌ها از دست داده است، این جا خبری از صنعت چاپ و رسالت چاپیدن نیست، این جا فالوئر، شیعه و حواریون نداریم، این جا با شراب کهنه و آب تشنه به آفرینش خدایان اعتراض داریم.

بایگانی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

دست روی دست

می‌بینی رهبر جهان تشییع را رهبر کاتولیک‌های جهان تعیین می‌کند. چه آخرین دینی، چه دین آخری. می‌گویند برای صلحِ میان مردم، کنار هم نشسته‌اند، تو بگو همین که این ادیان برخیزند و بروند، صلح خودش خواهد آمد. از دینی که اجازه‌ی حرف زدن به ما نمی‌دهد، تا دینی که اجازه‌ی حرف زدن ندارد، جز تمام کردن جان مردم به دست یکی و تماشا کردن جسم بی‌جان مردم به دست دیگری، چه کاری بر می‌آید؟ ادیان آمدند که آدم‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کنند اما گویا عده‌ای این وسط آدم‌تر بودند برای دین، برای نزدیکی‌. چه کار نیکی هست دست روی دست گذاشتن، فتوا را روی طاقچه، برای تنباکو کنار گذاشتن. آری شب آسوده بخوابید که نه همدست کشتار مردم شام بوده‌اید نه همدست آوارگی مهاجران سوری. شرط عقل است، احتیاط واجب است سکوت. اصلا گناه زبان فراوان است، شما را همان به که عیسی در گهواره سخن نگفته باشد و محمد در غار حرا امی بماند. به ماسک هم که اعتقاد ندارید و یا لابد واکسن زده‌اید. چه رنگ‌های سفید و سیاهی پوشیده‌اید، چه دنیای دیجیتالی، لابد برای همین است که رنگین‌کمانی‌ها را هم محکوم می‌کنید. آی روح خدا برخیز که به جای تو پاپ به ملاقات آیت‌الله رفته است. خوش به حال او که از شوق دیدار، طناب دار در انتظارش نبود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۷
i protester

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی