اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

درد ضربدر درد

اعتراض

این‌ صفحه‌ی پر از خش درد مشترکیست که مالکیت خصوصی ندارد، تازه به دوران رسیده‌‌ای که پدر و مادرش را در اعدام‌های دسته‌جمعی وبلاگ‌ها از دست داده است، این جا خبری از صنعت چاپ و رسالت چاپیدن نیست، این جا فالوئر، شیعه و حواریون نداریم، این جا با شراب کهنه و آب تشنه به آفرینش خدایان اعتراض داریم.

بایگانی
جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

علم

به نسل من آموختند که از گهواره تا گور دانش بجوی، اما دانش چی؟ دانش چگونه کندن گور دیگری. گفتند علم بهتر است یا ثروت مهم نیست، تن آدمی شریف است به جیب آدمیت، همین لباس زیباست نشان آدمیت. آن هایی که تلاش نکرده اند و به پول نرسیده اند،آن هایی را که تلاش کرده اند و به پول رسیده اند،دزد خطاب می کنند و آن هایی که تلاش نکرده اند و به پول رسیده اند،آن هایی را که تلاش کرده اند و به پول نرسیده اند،بی عرضه خطاب می کنند.پول تنها چیزیست که اگر دوستش داشته باشی،دیگر به تو تهمت نمی زنند که برای خودش دوستش نداری.پول داشته باشی کار خواهی داشت یا کار داشته باشی پول خواهی داشت؟وقتی پولدارترین افراد،بیکارترینشون هستند،مگر فرقی هم می کند؟راست می گویند آدم باید کار فکری کند،باید فکرش کار کند،علم پیشرفت کرده است،با یک تماس هم لاس می زنی،هم اختلاس می کنی،هم استخاره می کنی،اصلا خود علم،خود علوم پایه،خود فیزیک گفته  کار برابر حاصلضرب نیروی برآیند در  جا به جایی است که در راستای نیرو باشد،پس چگونه انسان هایی که از خروس خوان تا بوق سگ،سگ دو می زنند،در جا می زنند،سر جای اولشان له له می زنند،می گویند کار کرده ایم؟وقتی از هر طرف به ایشان نیرویی وارد می شود،مگر برآینر نیروها چیزی غیر از صفر است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
i protester

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی